Skolotaju - mentoru profesionālā pilnveide
Topic outline
-
-
Mentordarbības prezentācija
-
Autore - skolotāja mentore Inga Sokolova
-
Viļakas grupas dalībnieku skolu prezentācijas
-
Autore - skolotāja mentore Evija Caune, Latvijas Lauksaimniecības universitāte
-
Sadarbības spēle
-
-
2.1.modulis. Mentora uzdevumi un darbība, sniedzot atbalstu studentam – praktikantam
2. 2.modulis. Mentora uzdevumi un darbība, sniedzot atbalstu jaunajam skolotājam, uzsākot profesionālo darbību
2.3.modulis. Mentora uzdevumi un darbība, sniedzot atbalstu kolēģiem jaunu profesionālo zināšanu un prasmju apguvē
-
-
Materiālu sagatavoja skolotāja metore - Sandra Zariņa, Daugavpils Universitāte.
-
Studentu atklātās problēmas prakses laikā un skolotāju-mentoru ieteikumi to risināšanai.
Apkopoja skolotāja mentore - Rita Skara-Mincāne, LU PPMF
-
Autore - skolotāja mentore Daiga Ruhmane, Ziemeļvalstu ģimnāzija
-
Veidoja skolotāji mentori - Linards Kumskis, Krimuldas vidusskola un Rita Skara-Mincāne, LU PPMF
-
-
2. 2.modulis. Mentora uzdevumi un darbība, sniedzot atbalstu jaunajam skolotājam, uzsākot profesionālo darbību
-
Autore - skolotāja-mentore Jolanta Lankovska, Rīgas Mūzikas internātvidusskola
-
Autore - skolotāja-mentore Antra Avena, Cēsu 1. pamatskola
-
-
2.3.modulis. Mentora uzdevumi un darbība, sniedzot atbalstu kolēģiem jaunu profesionālo zināšanu un prasmju apguvē
-
Autore -skolotāja-mentore A. Klauža Rīgas Franču liceja direktores vietniece audzināšanas darbā
-
Autore - skolotāja mentore Vineta Jonīte. Rīgas 49. pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja
-
Autore - skolotāja mentore Vineta Jonīte. Rīgas 49. pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja
-
Autore - skolotāja mentore Vineta Jonīte. Rīgas 49. pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja
-
Autore - skolotāja mentore Vineta Jonīte. Rīgas 49. pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja
-
-
3.MODULIS. PROFESIONĀLĀS KOMPETENCES PILNVEIDE
3.A modulis. Mentora profesionālā identitāte
3.B modulis: Radošums un inovācijas mentordarbībā
3.C modulis. Novitātes mācību saturā
3.D modulis. Skolotāja profesionālās pilnveides vadība
-
-
Autore - skolotāja mentore Inga Sokolova
-
Autore - skolotāja-mentore Antra Avena, Cēsu 1. pamatskola
-
Autore - skolotāja mentore Vineta Jonīte, Rīgas 49. pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja
-
-
-
Autores - skolotājas mentores Ilva Cinīte, Rīgas Valsts 2. ģimnāzija un Ata Krūmiņa, Rīgas Valsts 1. ģimnāzija
-
Autori - skolotāji-mentori - Linards Kumskis, Krimuldas vidusskola un Rita Skara-Mincāne, LU PPMF
-
Radošuma balva reklāmbiznesā - IPad reklamē Stokholmu
New iPad Act - Stockholm with Charlie Caper and Erik Rosales - from MIPIM in Cannees. http://www.youtube.com/watch?v=53_qvMQfvOE
-
Autors - skolotājs-mentors Linards Kumskis, Krimuldas vidusskola
-
Autore - skolotāja mentore Ilze Miķelsone, Liepājas Universitāte
-
Autore - skolotāja mentore Ilze Miķelsone, Liepājas Universitāte
-
Final Report on the Study on Creativity and Innovation in Education in the EU Member States
-
-
-
Autore - skolotāja mentore Blīdenes pamatskolas direktore - Rasa Bidiņa
-
Autore - skolotāja mentore Blīdenes pamatskolas direktore Rasa Bidiņa
-
Autore - skolotāja-mentore Antra Avena, Cēsu 1. pamatskola
-
Autore - skolotāja-mentore Antra Avena, Cēsu 1. pamatskola
-
Autore - skolotāja-mentore Rudīte Grabovska, Daugavpils Universitāte
-
Autore - skolotāja-mentore Rudīte Grabovska, Daugavpils Universitāte
-
Autore - skolotāja-mentore Rudīte Grabovska, Daugavpils Universitāte
-
Autore - skolotāja-mentore Rudīte Grabovska, Daugavpils Universitāte
-
Autore - skolotāja-mentore Rudīte Grabovska, Daugavpils Universitāte
-
Autore - skolotāja-mentore Rudīte Grabovska, Daugavpils Universitāte
-
Autore - skolotāja-mentore Rudīte Grabovska, Daugavpils Universitāte
-
Autore - skolotāja-mentore Rudīte Grabovska, Daugavpils Universitāte
-
Autore - skolotāja-mentore Rudīte Grabovska, Daugavpils Universitāte
-
Autore - skolotāja-mentore Rudīte Grabovska, Daugavpils Universitāte
-
Prezentācijuveidoja un apkopoja skolotājas mentores - Linda Ugaine, IAC, un Rudīte Grabovska, Daugavpils Universitāte
-
Prezentācijuveidoja un apkopoja skolotājas mentores - Linda Ugaine, IAC, un Rudīte Grabovska, Daugavpils Universitāte
-
Prezentācijuveidoja un apkopoja skolotājas mentores - Linda Ugaine, IAC, un Rudīte Grabovska, Daugavpils Universitāte
-
Prezentācijuveidoja un apkopoja skolotājas mentores - Linda Ugaine, IAC, un Rudīte Grabovska, Daugavpils Universitāte
-
Autores - skolotājas mentores Ludmila Belogrudova un Astra Jansone, Aizkraukles 1. vidusskola
-
-
-
Autore - skolotāja-mentore Jolanta Lankovska, Rīgas Mūzikas internātvidusskola
-
Autore - skolotāja-mentore Antra Avena, Cēsu 1. pamatskola
-
Autores - skolotājas mentores Antra Avena,Cēsu 1. pamatskola un Ilva Cinīte, Rīgas Valsts 2. ģimnāzija.
-
-
4.MODULIS. KVALIFIKĀCIJAS SEMINĀRS: DALĪŠANĀS PIEREDZĒ UN MENTORA KVALIFIKĀCIJAS PRAKSES IZVĒRTĒŠANA
-
Autores - skolotājas mentores Daiga Ruhmane, Ziemeļvalstu ģimnāzija, un Māra Radziņa, Imantas vidusskola
-
-
-
LATVIJAS UNIVERSITĀTES Studējošo prakses organizēšanas kārtība apstiprināts ar LU 16.04.2007. rīkojumu Nr. 1/86
-
Pedagoģiskās prakses studiju programmā SKOLOTĀJS
-
-
-
Eiropas Savienības strukturālo un investīciju fondu mērķa „Eiropas teritoriālā sadarbība” 2014.-2020.gadam Centrālā Baltijas jūras reģiona programma Interreg
Tartu Universitātes, Latvijas Universitātes un Helsinku Universitātes projekts „Vecāku iesaistīšanas modeļu izstrāde bilingvālai pirmsskolai un sākumskolai” (Development of Parent Involvement Models for Bilingual Pre- and Primary School) Nr. CB35 PIM, Projekta realizācijas laiks ir no 2015. gada 1.septembra līdz 2017.gada 30.augustam.
Projekta mērķis ir sekmēt vienlīdzīgas iespējas minoritāšu valodu bērnu kvalitatīvai bilingvālajai izglītībai. Projekta gaitā tiks izstrādāta kompleksa, pārbaudīta, ērti izmantojama rīkkopa, kas īpaši orientēta divvalodu mācību procesa kontekstiem. Materiāls būs ļoti nepieciešamais sākumpunkts turpmākām vecāku iesaistes programmām Igaunijā Somijā un Latvijā.
Projekta darbība ir sadalītas trīs posmos:
1) pieejamo zināšanu un labās prakses pārskats;
2) situācijas izpēte un izmēģinājuma sagatavošana;
3) izmēģinājums un vecāku iesaistīšanas rīkkopas nodrošināšana bilingvālās izglītības procesam.