Kāpēc kopsavilkumā ir nav iekļauts jautājums par Daces Meieres uzvārdu 1. uzdevumā, jo dažos avotos tas tiek norādīts kā Meiere, nevis Meijere, kā norādīts atbildēs, kāpēc jautājums par to, ka Janas Egles īstais uzvārds ir Šnipke, nevis Rūce (pēc organizatoru pašu noteiktajiem ieteicamās literatūras avotiem...) 6. uzdevumā arī nav izskatīts (kā pareizā atbilde ir norādīta Rūce kaut kāpēc...), kāpēc 8. uzdevumā vārdam "naturālistisks" kā pareizā atbilde joprojām ir piedēvēta pavirša nozīme, nevis daudz vairāk atbilstošā "apraksta to, kas sabiedrībā tiek uzskatīts par ierastu", kāpēc joprojām 12. uzdevumā "mūžam skrejošā, aktīvā, visur klātesošā mamma" joprojām netiek uzskatīts par pārspīlējumu (tas tiešām nav epitets, jo trūkst tēlainuma apzīmētājam), kā arī kāpēc " Līnijas, stiepjas, griežas, līkumo un savijas. Mezglojas un pārtrūkst. " joprojām tiek uzskatītā kā personifikācija - vai tiešām cilvēkam ir raksturīga mezglošanās un pārtrūkšana? Tālāk par 16. uzdevumu - "Lietussargu. Tas aptumšoja debesis" tiek uzskatīta par personifikāciju pareizajās atbildēs, tomēr arī šeit NAV novērojama kāda cilvēkam raksturīga darbība, kas būtu piedēvēta nedzīvam priekšmetam, tapēc tā ir METAFORA. Vēl arī 18. uzdevums - kāpēc tajā vārds "ģīmji" tiek uzskatīts par sarunvalodas vārdu, ja ir skaidri saprotams, ka tas ir vienkāršrunas vārds - tātad VULGĀRISMS. Tālāk par 30. uzdevumu, joprojām vēlos uzsvērt, ka vārds "pārmērīgi" daudz labāk kontekstā aizstāj vārdu "reti" nekā vārds "ļoti", tieši tāpēc vārda "ļoti" vietā, kā pareizajai atbildei būtu jābūt ieskaitītai "PĀRMĒRĪGI". Diemžēl diskusijas un apelācijas par šiem uzdevumiem netika iekļautas žūrijas "kopsavilkumā"...
Paldies par neklusēšanu! Piebiedrojos neapmierinātībai par šo uzdevumu neizvērtēšanu.
Es arī piebiedrojos neapmierinātībai!