Vai tiešām šajā jautājumā pareizā atbilde ir a, nevis b?
Platons šķiet sakām, ka pat netaisnu lietu sākšanai ir nepieciešams
taisnīgums sācēju starpā. Savukārt b atbilde norāda, ka lietas
netaisnība nenozīmē netaisnību tās veicēju starpā. Šis variants varbūt
ideāli neatbilst piedāvātajam teikumam, taču a atbildē ir izteiktas
neatbilstības ar Platona tekstu.
Pirmkārt, a atbildē ir uzsvērts netaisnības veicinātāja pretstatījums taisnīgajam, krietnajam, bet Platons šo pretstatījumu nepiemin.
Otrkārt, ja netaisnības klātesamība padarītu neiespējamu katru rīcību, tad netaisnīga rīcība nemaz nebūtu iespējama, tātad nemaz nebūtu iespējams kopīgi sākt netaisnu lietu. Pieņemot šādu situāciju, runāt par taisnīguma nepieciešamību kā taisnu, tā netaisnu lietu sākšanā būtu bezjēdzīgi.