Man liekas, (b) der kā pareiza atbilde.
Pieprasījums ir absolūti elastīgs, tātad, ja uzņēmums pat nedaudz samazina preces cenu, pieprasītais daudzums strauji palielinās - rezultātā tiek pārdots lielāks produkcijas apjoms un, tā kā pieprasījums palielinās vairāk reizēs, nekā samazinās cena, arī ieņēmumi ir lielāki. Tātad, realizācijas apjoms palielinās.
Līdzīgs bija arī mans domu gājiens, tāpēc izvēlējos šo atbildi. Nesaku, ka c ir nepareiza, bet, manuprāt, pareizas varētu būt abas.
Es arī tāpat domāju.
Šo nevar ieskaitīt, jo absolūti elastīgs pieprasījums nozīmē, ka par esošo cenu uzņēmums var realizēt visu saražoto produkciju. Ja cenu samazinās, tad pie tā paša pārdotā preces daudzuma - ieņēmumi būs mazāki.