Var pārprast par kuru Siltuma daudzumu iet runa "Enerģija, ko ūdens tvaiks saņem no kodolreaktora, nemainās" - ar to saprotot tika Q kas augstāk tika minēts pie tvaika sildīšanas, nevis ūdenim, jo tā enerģiju saņēma ūdens nevis tā tvaiks. Rezultātā uzdevumā pilnīgi cits iznākums - tagad sanāk ka Q ir konstants un uzsilda 500 kg tvaiku pa 60 grādiem. Iegūstam rezultātu ka ūdens tvaiks tiek uzsildīts tikai līdz 200 grādiem un tas ir mazāk kā iepriekš reaktora iztekā.
Šim tomēre negribas piekrist - pārprast grūti.
Tā kā runa tagad ir par tvaiku, teikumu "Enerģija, ko ūdens tvaiks saņem no kodolreaktora, nemainās" viennozīmīgi var saprast tā, ka runa ir par to pašu enerģijas daudzumu, kas iepreikš no kodolreaktora tika pievadīts ūdenim. Kodolreaktors taču nesāka strādāt citā režīmā, atdodot mazāku siltuma daudzumu - mainījās ar ūdeni notiekōšie procesi.
Uzdevuma nosacījumi bija pilnīgi saprotami, tāpēc, manuprāt, viena cilvēka pretenziju dēļ nevajadzētu noņemt punktus skolēniem, kuri pareiza saprata uzdevumā doto. Ceru, ka žūrijas komisija to ņems vērā, izvēloties skolēnus dalībai olimpiādes 3. posmā.
Izvērtējot šō jautājumu, žūrijas komisija ar balsu vairākumu lēmusi izņemt 9. klases 5. jautājumu no vērtējuma, samazinot maksimālo iegūstamo punktu skaitu 9. klašu grupā no 30 līdz 29. Skolēnu izdarīta izvēle šajā jautājuma neitekmē viņu vērtējumu.