Paldies par atbildi! Piekrītu Jūsu risinājumam, ka dotā atbilde ir pareiza. Taču, lielais mašīnu skaits Rīgā šķiet loģisks, jo galvenais piesārņojuma radītājs Rīgas centrā ir tieši automašīnu izmeši, ņemot vērā, ka Rīgas centrā nav attīstīta rūpniecība vai citas nozares, kas varētu radīt lielu piesārņojuma skaitu. Arī faktoru, attiecinot uz argumentu, ka atbildē minēts Rīgā, bet nav rakstīts tieši centrā ir tas, ka iebraukšanas maksu plāno realizēt tieši sastrēguma stundu laikā, kad caur centru mašīnas pārvietojas, lai nokļūtu no, piemēram, pārdaugavas uz otru Rīgas pusi (Teika, Dreiliņi u.c.). "Iebraukšanas maksu sastrēgumstundās pilsētas topošajā zemu emisiju zonā varētu noteikt, lai nodrošinātu tīrāku gaisu un veicinātu sabiedriskā transporta izmantošanu, atzīmēja Andersone."(https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/emisiju-ierobezosanai-rigas-centra-varetu-noteikt-iebrauksanas-maksu-sastregumu-laika.a437431/ ) Šis te tranzīta aspekts aspēko to, ka mašīnu skaits kopumā Rīgā varētu būt pārāk liels.