28.piemērs
2. uzdevums
Uzrakstīt programmu, kas uz ekrāna attēlo gadalika nosaukumu, pēc tam kad lietotājs ievadījis mēneša kārtas skaitli (janvāris - 1, februāris - 2 utt.) Uzzīmēt blokshēmu.
Atrisinājums
program menesi;
var a:integer;
begin
Uzrakstīt programmu, kas uz ekrāna attēlo gadalika nosaukumu, pēc tam kad lietotājs ievadījis mēneša kārtas skaitli (janvāris - 1, februāris - 2 utt.) Uzzīmēt blokshēmu.
Atrisinājums
program menesi;
var a:integer;
begin
writeln ('Ievadi menesa kartas skaitli');
readln (a);
case a of 1..2: writeln ('Ziema');
readln;
end.readln (a);
case a of 1..2: writeln ('Ziema');
12: writeln ('Ziema');
3..5: writeln ('Pavasaris');
6..8: writeln ('Vasara');
9..11: writeln ('Rudens');
elsewriteln ('Gada nav tik daudz menesu');
end;readln;
Pēdējās izmaiņas: piektdiena, 2012. gada 20. jūlijs, 13:52