27.piemērs
1. uzdevums
Uzrakstīt programmu, kas uz ekrāna attēlo dienas nosaukumu, pēc tam kad lietotājs ievadījis dienas kārtas skaitli (pirmdiena - 1, otrdiena - 2 utt.) Uzzīmēt blokshēmu
Atrisinājums
program dienas;
var a:integer;
begin
Uzrakstīt programmu, kas uz ekrāna attēlo dienas nosaukumu, pēc tam kad lietotājs ievadījis dienas kārtas skaitli (pirmdiena - 1, otrdiena - 2 utt.) Uzzīmēt blokshēmu
Atrisinājums
program dienas;
var a:integer;
begin
writeln ('Ievadi dienas kartas skaitli');
readln (a);
case a of 1: writeln ('Pirmdiena');
writeln ('Nedela nav tik daudz dienu');
end;
readln;
end.readln (a);
case a of 1: writeln ('Pirmdiena');
2: writeln ('Otrdiena');
3: writeln ('Tresdiena');
4: writeln ('Ceturtdiena');
5: writeln ('Piektdiena');
6: writeln ('Sestdiena');
7: writeln ('Svētdiena');
elsewriteln ('Nedela nav tik daudz dienu');
end;
readln;
Pēdējās izmaiņas: piektdiena, 2012. gada 20. jūlijs, 13:52