11. klases 17. uzdevums

11. klases 17. uzdevums

by Andris Jenerts -
Number of replies: 5

Ne tikai 17. bet arī 8. 9. punktā ir grūti saprast ar ko apzīmē caurules sākumu -

galu kas pievienots pie tvertnes vai galu kas atvērts

tā piemēram 17. uzdevumā - 1,4m no tvertnes, bet 0,6 m no otra gala ( ko būtu sakarīgāk saukt par caurules sākumu, jo tas nav aiztaisīts)


In reply to Andris Jenerts

Atbilde: 11. klases 17. uzdevums

by Jānis Cīmurs -

Izskatās, ka uzdevuma formulējumā ir iespējamas interpretācijas

Jūsu iebildums tiks ņemts vērā


In reply to Jānis Cīmurs

Atbilde: 11. klases 17. uzdevums

by Artis Ivo Pencis -
10. Uzdevumā, ja sākums ir pie caurules atvērtā gala kas ir x(0) un beigas ir pie tvertnes x(2) tad pareizais grafiks būs C, jo pie caurules gala būs vismazākais rezultējošais spēks un pie tvertnes būs vislielākais 
In reply to Jānis Cīmurs

Atbilde: 11. klases 17. uzdevums

by Andris Jenerts -

Šeit arī radās pārpratums par to sākumu/beigām - 8. un 9. jautājumā F1>F2, savukārt 10.jautajumā ar grafikiem pareizā atbilde ir pretēja(?) un nevienā grafikā F1 nav > par F2.

In reply to Andris Jenerts

Atbilde: 11. klases 17. uzdevums

by Jānis Cīmurs -

Paldies, ka devāt savu skatījumu uz uzdevuma formulējumu.

Jūsu interpretācija tiks ņemta vērā.

In reply to Andris Jenerts

Atbilde: 11. klases 17. uzdevums

by Vjačeslavs Kaščejevs -

11.17 uzdevumā, ņemot vērā nosacījumos skaidri nedefinētu caurles galu definīciju, par pareizām tiks ieskaidītas gan 1.4 m, gan 0.6 m atbildes.