10.klase

10.klase

by Rihards Drīksne -
Number of replies: 6

 10-2 1.uzdevumā vajadzēja aprēķināt uzdevumu par cik vatu ir 50 zirgaspēkos? Es izrēķināju rezultātu, bet pēc tam pārgaju normāl formā un tos skaitļus noapaļoju. Pareizi bija 36750, bet es uzrakstīju 3,7e4, Es par šo punktus nedabūju? Jo bija rakstīts rezultātos atstāt 1 zīmīgo ciparu, un baidījos ka ja atstāšu vairākus izrādīsies nepareizi ? Man šī atbilde tiks uzskatīta par nepareizu ?

Kā arī pēdēja uzdevumā kur vajadzēja noteikt lidmašīnas pāatrinājumu bremzēšanas brīdi! Es uzrakstīju -2,5 , bet pareizi bija 2,5? Kapēc ir pozitīvs ja lidmašīna ātrumu samazina, pāātrinājums tad nevar būt pozitīvs, jo tur arī nebija tiekts modulis vai skaitliskā vērtība. Ja es kļūdos tad paskaidrojiet kāpēc, būšu pateicīgs

In reply to Rihards Drīksne

Atbilde: 10.klase

by Vjačeslavs Kaščejevs -

Tik tiešām, atbilžu pābraudes algoritmā šajā punktā bija ielikts pārāk šaurs kļūdas intervāls. Neprecizitāte ir labota, punkti par atbildi, kas ir pareiza  5% ietvaros, ir piešķirti visiem dalībniekiem, arī Jums.

Paldies par aktīvu dalību!

 

In reply to Vjačeslavs Kaščejevs

Atbilde: 10.klase

by Rihards Drīksne -
In reply to Rihards Drīksne

Atbilde: 10.klase

by Vjačeslavs Kaščejevs -
In reply to Rihards Drīksne

Atbilde: 10.klase

by Vjačeslavs Kaščejevs -

Uzdevumuā tika prasīts "paātrinājums" ar kuru "notika bremzēšana". Jautājumu var saprast divējādi: no vienas puses, paātrinājums ir paātrnājuma modulis neatkarīgi no virziena, tādēļ ir jānorāda absolūtā vērtība (2,5 m/s2). No otrās puses, jautājumā ietverts izvēlētais virziens ("bremzēšana" = "paātrinajums pretēji kustības virziena") Līdzīgi kā kustība uz priekšu ar negatīvu ātrumu ir kustība atpakaļ, bremzēšana ir paātrināšana ar negatīvu paātrinājumu. Šī iemesla dēļ daudzi skolēni ierakstīja atbildi ar mīnusa zīme (-2,5 m/s2).

Komisija nolēma abas atbildes ieskaitīt kā pareizas. Tehniski tas tik realizēts, visām atbildēm piemērojot absolūtās vērtības operāciju.