Vai ir jau pieejami skolēnu 2.daļas darbi, lai tos labotu?
Tādas 2. daļas nemaz nebija. Mani skolēni to uzzināja tad, kad bija sasteiguši un nodevuši testa daļu, jo bija apziņa, ka vēl taču domraksts jāraksta... Vēl 30. decembrī saņēmām pamācību, kurā bija uzsvērts, ka darbam būs divas daļas. Veicās tiem, kas olimpiādei negatavojās... Esmu ļoti, ļoti sašutusi.
Jā, diemžēl arī mūsu skolas bērni to nepamanīja... Ko organizatori darīs ar šo, teiksim, tehnisko kļūmi?
Godīgi sakot, ja es kādreiz būtu izveidojusi pārbaudes darbu ar vairākām kļūdām, apšaubāmām pareizajām atbildēm un pirms tam vēl iestāstījusi skolēniem pilnīgi aplamus pildīšanas noteikumus, es pārbaudes darba rezultātus anulētu, atvainotos skolēniem un dotu iespēju rakstīt citu pārbaudes darbu, kura sagatavošanas laikā censtos nepieļaut līdzīgas kļūdas.
Šo nerakstu tāpēc, ka mani skolēni neiegūst godalgotas vietas (es pat vēl nezinu viņu rezultātus), es to rakstu tādēļ, ka man patīk godīgums, ka man patīk, ja olimpiāde skolēniem saistās ar pozitīvu satraukumu, nevis neizpratni, stresu un sirdsēstiem.
Šo nerakstu tāpēc, ka mani skolēni neiegūst godalgotas vietas (es pat vēl nezinu viņu rezultātus), es to rakstu tādēļ, ka man patīk godīgums, ka man patīk, ja olimpiāde skolēniem saistās ar pozitīvu satraukumu, nevis neizpratni, stresu un sirdsēstiem.
Es, kā skolēns, kas brīvlaikā cītīgi gatavojās šai olimpiādei, uzskatu, ka rezultātu anulēšana būtu necieņa pret ieguldīto darbu. Piekrītu, ka bija kļūdas olimpiādes organizēšanā, bet galu galā visiem dalībniekiem bija vienādas iespējas darba veikšanā (jo principā visi cieta no tādām pašām kļūdām, visiem nosacījumi bija vienādi). Manuprāt, pareizāk būtu izvērtēt un izlabot tās dažas nepareizās atbildes vai anulēt tos konkrētos jautājumus, kuros organizatori pieļāvuši kļūdas, un noslēgt šo olimpiādes posmu.
Kur skolēns šo 2.daļu redzēja?
Arī es skolotājiem paredzētajā materiālā nevaru ieraudzīt 2.daļu.
Arī es skolotājiem paredzētajā materiālā nevaru ieraudzīt 2.daļu.
Neredzēja, jo vispār nav bijusi.