3. jautājums un 9. jautājums

3. jautājums un 9. jautājums

by Juris Roberts Kreics -
Number of replies: 17

Es šajos uzdevumos sapratu, ka jāpaņem tas vārds un jāpieliek pie viņa vajadzīgie burti pēc tam to visu vārdu ierakstot lodziņā, jo šie atbilžu logi ir tik lieli.

Bet beigās man abos uzdevumos ir 0 punkti, kaut vai man daudzi ir pareizi, jo izrādās, ka tikai tos 3-5 burtus vajadzēja ierakstīt lodzīņos.

Vai varētu šadas atbildes arī ieskaitīt?

In reply to Juris Roberts Kreics

Atbilde: 3. jautājums un 9. jautājums

by Krišjānis Voldemārs Gavrilka -
izklausās, ka jūs vienkārši kārtīgi neizlasījāt uzdevuma nosacījumus, 9. bija rakstīts ka ir dota tikai puse no pilnā vārda, un vajadzēja otru pusi ierakstīt, burtu skaitu noapaļojot uz augšu.
In reply to Krišjānis Voldemārs Gavrilka

Atbilde: 3. jautājums un 9. jautājums

by Juris Roberts Kreics -
Un atbildes arī ir pareizas...
In reply to Juris Roberts Kreics

Atbilde: 3. jautājums un 9. jautājums

by Krišjānis Voldemārs Gavrilka -
nepareizs formāts un nosacījumu neievērošana ir kļūda par kuru zaudē punktus
In reply to Krišjānis Voldemārs Gavrilka

Atbilde: 3. jautājums un 9. jautājums

by Juris Roberts Kreics -
Visos uzdevumos ir pilni vārdi un uzdevuma nosacījumos ir teikts "Complete the words by adding at least 4 letters, and create a coherent text"... labi pieliku vismaz 4 burtus pie dotajiem un ierakstīju kas sanāca. Atbildžu lodziņi to arī pilnībā atļāva
In reply to Juris Roberts Kreics

Atbilde: 3. jautājums un 9. jautājums

by Rinalds Kigitovičs -
Piekrītu, ka uzdevumu nosacījumi ir jāievēro, bet es arī pilnīgi atbalstu domu - ja atbilde kā tāda ir pareiza, to vajag ieskaitīt, kaut vai pusi no katra vārda iegūstamā punkta. Šī ir angļu valodas olimpiāde, tātad jāvērtē prasmes angļu valodā. Ja šīs prasmes cilvēkam piemīt, bet pārpratuma dēļ atbildes sniegtas nepareizā formātā, tad ir liela iespēja, ka olimpiādes rīkotāji šādi atmet olimpiādiešus, kas var atrasties vienlīdzīgā līmenī ar pašiem labākajiem. Šis ir viens no tiešsaistes olimpiāžu lielākajiem mīnusiem - dators nespēj domāt kā mēs, un atbildi, ko skolotājs varētu ieskaitīt, dators nepieņem.
In reply to Rinalds Kigitovičs

Atbilde: 3. jautājums un 9. jautājums

by Andrejs Ločs -
Prasme izlasīt un ievērot uzdevuma noteikumus arī liecina par Angļu valodas zināšanām.
In reply to Andrejs Ločs

Atbilde: 3. jautājums un 9. jautājums

by Juris Roberts Kreics -
Jums liekas mani pietiektu olimpiādei, ja es nemācētu uzdevuma noteikumus ievērot un izlasīt? Es pārpratu uzdevuma noteikumus, jo nekur nav ierakstīt ko vajag ierakstīt lodziņos. Teikts ir tikai, ka pieliekot trūkstošos burtus veidojot vārdu. Daudzos gadījumos darba burtnīcās tā arī tiek darīts. Iekavās tiek dots vārds kuru tev jāpārraksta teikumā vai noteiktā vietā pareiza formā.
In reply to Juris Roberts Kreics

Atbilde: 3. jautājums un 9. jautājums

by Krišjānis Voldemārs Gavrilka -
>Jums liekas mani pietiektu olimpiādei, ja es nemācētu uzdevuma noteikumus ievērot un izlasīt
acīmredzot nemācējāt, lietojiet šo kā pamācību nākotnei.
In reply to Krišjānis Voldemārs Gavrilka

Atbilde: 3. jautājums un 9. jautājums

by Anda Šņoriņa -
Gavrilkas, kungs! Organizētāji ir padomājuši par to, kā jūtas skolotāji, kuri šeit var iekļūt, bet vispār nesaprot, par ko ir runa? Visu laiku šeit notiek kaut kāda sarakste starp kādiem cilvēkiem. Es nesaprotu, kas ir viens, kas otrs. Tad skolotājiem galīgi nekāda teikšana te nav? Tad kādēļ kaut kāda apspriešana notiek, ja mums netiek piedāvāts uzdevumus apskatīt?
In reply to Anda Šņoriņa

Atbilde: 3. jautājums un 9. jautājums

by Rūdolfs Markuss Čeičs -
Jā, ja jūs neesat redzējuši uzdevumus, tad jums nav nekādas teikšanas. kādēļ lai nevarētu notikt apspriešana starp skolēniem? Man liekas forši, ka te var rakstīt komentārus. Nesaprotu kāpēc lai jums liktos ka ir pieņemami jautāt "Tad kādēļ kaut kāda apspriešana notiek, ja mums netiek piedāvāts uzdevumus apskatīt?". Ne vienmēr skolotājiem vajag teikšanu, beigās tāpat neviena viedoklis nemainīs vai kādam ieskaitīs punkus, ja uzdevums izpildīts nepariezi (kā tas bija Jurim).
In reply to Rūdolfs Markuss Čeičs

Atbilde: 3. jautājums un 9. jautājums

by Anda Šņoriņa -
O, nē, Rūdolf, Jūs mani pārpratāt. Man nav nekādu iebildumu pret to, ka skolēni diskutē. Tas ir brīnišķīgi. Bet godīgāk būtu, ja skolotāji arī varētu piedalīties, ja man arī parādās "poga", ko es varu lietot, lai apspriestu olimpiādes uzdevumus. Tad vienkārši vajadzēja likt saprast, ka skolotājiem gar šo visu nav nekādas daļas. :-)
In reply to Anda Šņoriņa

Atbilde: 3. jautājums un 9. jautājums

by Rinalds Kigitovičs -
Es jau neko, bet šis jau iet ārpus tēmas... Es joprojām savus uzskatus mainījis neesmu - prasmes ir prasmes, bet pārpratumi ir tikai cilvēcīga lieta. Manuprāt, Jura darbs būtu jāpārskata un manuāli jāizvērtē.