26.jaut.

26.jaut.

Nosūtīja Eva Spriņģe
Atbilžu skaits: 4

Uzdevumā informācija par uzņēmumu nav precīzi noformulēta. Nevar atšķirt, vai uzņēmums darbojas pilnīgas konkurences, vai monopolistiskajā tirgū. Bija nepieciešamas uzsvērt, vai uzņēmuma produkcija ir unikāla, līdzīga vai ne ar ko neatšķiras no citiem uzņēmumiem.

Kā pierādījumu pievienoju fragmentu no Jutas Birznieces grāmatas "Ekonomika vidusskolām" 34.lpp.

Pielikums Ekon.1..PNG
Pielikums Ekon.2.jpg
Atbildot uz Eva Spriņģe

Atbilde: 26.jaut.

Nosūtīja Mārcis Magone

Par ceturto punktu varētu piekrist, jo domāju, ka tomēr atrastos kāds, kas nopērk, bet man nav dziļa pamatojuma tam, jo iespējams neizprotu šo momentu.

Atbildot uz Eva Spriņģe

Atbilde: 26.jaut.

Nosūtīja Mārcis Magone

Mihaila Siņicina grāmatā gan dota precīzāka informāciju, tāpēc nerādija šaubas izvēlēties atbildi uz pirmo jautājumu.

Pielikums Screenshot_20190130-182047_Gallery.jpg
Atbildot uz Mārcis Magone

Atbilde: 26.jaut.

Nosūtīja Eva Spriņģe
Galvenie faktori, kas noteiktu viennozīmīgi pareizu atbildi, būtu uzņēmumu skaits un/vai iespēja iekļūt tirgū + preces veids.

Olimpiādei gatavojos, kā arī skolā priekšmets tiek pasniegts pēc Jutas Birznieces grāmatas, jo tai ir jaunāks izdevums, kas nozīme to, ka grāmatā ir "svaigāka" informācija.

Uzskatu, ka šaja uzdevumā pirmā punkta atbilde var būt gan pilnīga, gan monopolistiskā konkurence, kā arī visas uzdevuma nākošās atbildes, kas izriet no konkrētās konkurences situācijas veida.