Apgalvojums: "c) visiem uzņēmumiem ir pilnīga informācija par konkurentiem" nav tas pats, kas "Pilnīga tirgus nosacījumi nosaka, ka informācija par preces tirgu ir pilnīga.
Patērētājs ir informēts par preču cenām, veidiem, kvalitāti un tirgus dalībnieku skaitu. Pārdevējam pieejama vispusīga informācija par pieprasīto preču cenām. (Škapars, Roberts. Mikroekonomika. Loģiskās shēmas. - Rīga: Ekonomikas pētījumu un biznesa izglītības institūts, 2008.- xii + 370 lpp.; 206. lpp).
Pilnīgas konkurences tirgus iezīme ir arī tā, ka tajā
darbojas ļoti daudz ražotāju; viegli ieiet -
iziet no tirgus, tāpēc tas ir ļoti dinamisks un šādā situācijā iegūt pilnīgu
informāciju par konkurentiem ir praktiski neiespējami. Turklāt ekonomisti arvien vairāk pierāda, ka tirgum ir
raksturīga informācijas asimetrija, t.i., ka vienam tirgus dalībniekam ir
vairāk informācijas nekā citam. Var piekrist, ka pilnīgā konkurence iespējama, ja:
- neatkarīgi viens no otra darbojas daudz pircēju un
pārdevēju;
- pārdevēji piedāvā identisku produktu tirgū;
- pircēji ir labi informēti par piedāvātajām precēm un
pakalpojumiem tirgū;
- pārdevēji var viegli iekļūt tirgū un arī to
atstāt".
(Bikse V.Ekonomikas teorijas pamatprincipi., Rīga 2007.,
170. lpp.)
Tātad nedz Škapars R, nedz Bikse V. neapgalvo, ka ir pilnīga informācija par konkurentiem.