Jauno datoriķu skola
Section outline
-
-
Programmēšana Scratch 2.0 vidē – tas ir vienkārši
-
E-grāmatā dotais konspekts lejupielādei 1 .pdf failā. Faila atvēršanai nepieciešama PDF failu lasīšanas programma, piemēram, Adobe Reader vai FoxitReader.
-
Forumā ziņas ierakstīt var tikai reģistrēti lietotāji, kas pieteikušies sistēmā ar LU vai MyKoob lietotājvārdu.
-
Ar tīmekļa kameru un mikrofonu interaktīva Scratch 2.0 proogramma – tas ir gandrīz vienkārši
-
Daži matemātiskie uzdevumi un klasiski algoritmi, izpildīti Scratch
-
+ Noderīgi 8 uzdevumi ievadam programmēšanā. Vairāk vai mazāk klasiski programmēsanas priekšmetu skolas uzdevumi, izpildāmi ne tikai Free Pascal, C++, Java, Visual Basic, bet arī Scratch: mērvienību kalkulators, varbūtību eksperiments, pirmskaitļi, Fibonači skaitļi, Lisažū figūras, fraktāļi un MS Excel funkcijai PMT() līdzīgi aprēķini.
Materiāla autors doc. Imants Gorbāns.
-
Spēļu veidošana Scratch – tas var būt samērā vienkārši.
-
Scratch 2.0 sadarbībā ar Arduino mikrokontrolieri – tam nav jābūt ļoti vienkārši, bet gan interesanti
-
Jauno datoriķu skolas 2014. gada nodarbībās aplūkosim jaunu, modernu skolu programmēšanas valodu Scratch. Šīs Scratch pamācības, programmu piemēri un videomateriāli ir veidoti ar mērķi piedāvāt vienkāršu un viegli patstāvīgi īsā laikā (dažās stundās) apgūstamu programmēšanas valodu un rīku skolēniem, kuriem skolā nav bijusi programmēšana, vai tā apgūta niecīgā apjomā. 



