Jauno datoriķu skola
Tēmu izklāsts
-
Programmēšana Scratch 2.0 vidē – tas ir vienkārši
-
E-grāmatā dotais konspekts lejupielādei 1 .pdf failā. Faila atvēršanai nepieciešama PDF failu lasīšanas programma, piemēram, Adobe Reader vai FoxitReader.
-
Forumā ziņas ierakstīt var tikai reģistrēti lietotāji, kas pieteikušies sistēmā ar LU vai MyKoob lietotājvārdu.
-
Ar tīmekļa kameru un mikrofonu interaktīva Scratch 2.0 proogramma – tas ir gandrīz vienkārši
-
Daži matemātiskie uzdevumi un klasiski algoritmi, izpildīti Scratch
-
+ Noderīgi 8 uzdevumi ievadam programmēšanā. Vairāk vai mazāk klasiski programmēsanas priekšmetu skolas uzdevumi, izpildāmi ne tikai Free Pascal, C++, Java, Visual Basic, bet arī Scratch: mērvienību kalkulators, varbūtību eksperiments, pirmskaitļi, Fibonači skaitļi, Lisažū figūras, fraktāļi un MS Excel funkcijai PMT() līdzīgi aprēķini.
Materiāla autors doc. Imants Gorbāns.
-
Spēļu veidošana Scratch – tas var būt samērā vienkārši.
-
Scratch 2.0 sadarbībā ar Arduino mikrokontrolieri – tam nav jābūt ļoti vienkārši, bet gan interesanti
-